Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 287

Issue DateTitleAuthor(s)
2024-09-24A CONTRASTIVE ANALYSIS OF INTERACTIVE MARKERS IN B1/B2 CEFR LEVEL IN ESSAYSCarrió Pastor, María Luisa; Torres Vega, Ana; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-24“Ready, steady... play!”: A didactic proposal using gamification in the EFL classroomGarcía Laborda, Jesús; Torres Castillo, María del Carmen; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-24The Handmaid’s Tale: a comparative analysis of the novel and it’s TV series adaptationEstrada López, Lourdes; Sánchez Fernández, Isabel María; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-24Using the Flipped Classroom for English Grammar TeachingAlmazán Ruiz, Encarnación; Román‐Albarrán, Belén; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-24The Use of ICT in the EFL Classroom. A Lesson Plan for 1 st ESO StudentsRáez Padilla, Juan; Pozo Moreno, Carmen Xialan; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-24The Bluestockings and their “Queen”: Elizabeth Montagu?DEMETRIOU DEMETRIOU, EROULLA; PÉREZ ROS, Mª ÁNGELES; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-24Evaluation of the intercultural sensitivity according to different variablesFernández Álvarez, Miguel; Pérez-Domínguez, Patricia; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-24Teaching English through pedagogical translanguaging in the Basque CountryPérez Cañado, María Luisa; Pérez Calle, Oihane; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-24“The double and otherness in Jane Eyre and Wide Sargasso Sea”Olivares Moreno, Julio Ángel; Peláez Ruiz, Irene; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-24ARE ENGLISH TEACHERS READY TO ASSIST STUDENTS WITH DYSLEXIA? DESIGN AND IMPLEMENTATION OF A TEACHING TRAINING WORKSHOP TO CLARIFY MISCONCEPTIONSBueno González, Antonio; Ortiz Soriano, Eva; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-24Analysis of the needs of A2-level and B1-level learners in the receptive language skillsCarrió Pastor, Moreno Moral,; Moreno Moral, Marian; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-24Participating in an international exchange programme: a study on prospective participants’ perceptionsMéndez García, María del Carmen; Mateos Delgado, María de la Paz; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-24Boosting speaking skills in EFL after the Covid-19 pandemic lockdown: A didactic proposalRascón Moreno, Diego; Martos-Gallardo, Andrea; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-24Theatre and Motivation in EFL: a Teaching Experience.Molina Navarrete, Francisca; Marín Dólera, Cristina; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-24Communication Strategies used by CSE Year 2 students in SpainOlivares Merino, Julio Ángel; Manzano Laguna, Lourdes; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-24Fitting into Honour Through Marriage Instruction in The Taming of the ShrewGarcía García, Luciano; Lucena Jiménez, Carolina; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-24INCREASING MOTIVATION IN LEARNING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE IN AN EOI CONTEXTOrtega Cebreros, Ana María; Lozano Perabá, Gema Consuelo; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-24“EXPECTING RAIN”: T.S. ELIOT’S THE WASTE LAND THROUGH BOB DYLAN’S ‘DESOLATION ROW’García García, Luciano; López-Peláez – Akalay, Nadia; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-24Hidden Figures (2016): Literature, Values and the Fight against Gender Discrimination in the EFL ClassroomCaballero Aceituno, Yolanda; López-Salazar, Paloma; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-24“The Use of Film Studies in An EFL Classroom. Harry Potter and the Philosopher’s Stone: A Didactic Proposal”Garrido Hornos, María del Carmen; López González, María del Mar; Universidad de Jaén. Filología Inglesa

Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 287