Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/20792
Title: Desarrollo de un RPG de acción usando técnicas de generación procedural de mazmorras
Authors: Cruz-Blanco, Ramón
Dirección: Ogayar Anguita, Carlos Javier
Departamento: Universidad de Jaén. Informática
Abstract: Desarrollo de un videojuego RPG de acción en 3D en el cual se utilizarán una serie de técnicas de generación procedural con el objetivo de explorarlas y discutir su relevancia y posibles usos en el contexto de la industria del videojuego.
Development of a 3D action RPG video game in which a series of procedural generation techniques will be used in order to explore them and discuss their relevance and possible uses in the context of the video game industry.
Keywords: Sistemas gráficos
Issue Date: 25-Oct-2023
Tipo de documento: info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Licencia de Acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Grado en Ingeniería Informática (E.P.S. Jaén)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MEMORIA TFG INFORMÁTICA - RAMÓN CRUZ BLANCO .pdf12,79 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright


Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.