Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10953.1/20792
Title: | Desarrollo de un RPG de acción usando técnicas de generación procedural de mazmorras |
Authors: | Cruz-Blanco, Ramón |
Dirección: | Ogayar Anguita, Carlos Javier |
Departamento: | Universidad de Jaén. Informática |
Abstract: | Desarrollo de un videojuego RPG de acción en 3D en el cual se utilizarán una serie de técnicas de generación
procedural con el objetivo de explorarlas y discutir su relevancia y posibles usos en el contexto de la industria
del videojuego. Development of a 3D action RPG video game in which a series of procedural generation techniques will be used in order to explore them and discuss their relevance and possible uses in the context of the video game industry. |
Keywords: | Sistemas gráficos |
Issue Date: | 25-Oct-2023 |
Tipo de documento: | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
Licencia de Acceso: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | Grado en Ingeniería Informática (E.P.S. Jaén) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
MEMORIA TFG INFORMÁTICA - RAMÓN CRUZ BLANCO .pdf | 12,79 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.