Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10953.1/16557
Title: | Teleaprendizaje literario en tiempos de COVID-19 en segundo ciclo de Educación Infantil |
Authors: | Lastra-Mercado, Daniel |
Dirección: | Fabregat Barrios, Santiago |
Departamento: | Universidad de Jaén. Filología Española |
Abstract: | El presente trabajo de fin de grado pretende desarrollar una propuesta didáctica basada en la adaptación de un cuento publicado por la UNESCO que trata sobre cómo pueden los niños y niñas combatir la pandemia de la COVID-19. Para ello desarrollaremos los conceptos de literatura infantil, teletrabajo y teleaprendizaje para contextualizar mejor la propuesta y, además, compararemos dos plataformas de teletrabajo en línea diseñadas para educación que son Moodle y Google Classroom. This current dissertation is intended to develop a didactic proposal based on the adaptation of a tail published by the UNESCO that deals about what children can do to fight the pandemic caused by the COVID-19. To do so, we will develop the concepts of infant literature, telecommunting and e-learning to contextualize better the proposal and, moreover, we will compare two online platforms designed for education as are Moodle and Google Classroom. |
Issue Date: | 16-Mar-2022 |
Tipo de documento: | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
Licencia de Acceso: | info:eu-repo/semantics/openAccess Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España |
Licencia de Acceso - URI: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Appears in Collections: | Grado en Educación Infantil (Jaén) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lastra_Mercado_Daniel_TFG_Educacin_Infantil.pdf | 3,04 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
This item is licensed under a Creative Commons License