Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10953.1/14240
Title: | Desarrollo de un prototipo de videojuego basado en generación procidimental |
Authors: | Estevez-Guerrero, Manuel Jesús |
Dirección: | Jiménez Pérez, Juan Roberto Negrillo Cárdenas, José |
Departamento: | Universidad de Jaén. Informática |
Abstract: | Este proyecto trata sobre los métodos de generación procedimental a través del desarrollo de un prototipo de videojuego en 2D que implemente uno de dichos métodos. En este proyecto se abordan temas de ingeniería de software generales para el desarrollo de un producto y temas específicos para el diseño y desarrollo de videojuegos. This project deals with procedural generation methods through the development of a 2D video game prototype that implements one of these methods. This project addresses general software engineering issues for the development of a product and specific issues for the design and development of video games. |
Keywords: | Tecnologías de la información. |
Issue Date: | 5-Sep-2019 |
Publisher: | Jaén: Universidad de Jaén |
Tipo de documento: | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
Licencia de Acceso: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | Grado en Ingeniería Informática (E.P.S. Jaén) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Manual de Usuario.pdf | 407,47 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.