Lingüística aplicada a la enseñanza del inglés: Uso de canciones para desarrollar la comprensión auditiva a un Nivel A2.
Archivos
NO SE HA AUTORIZADO la consulta de los documentos asociados
Fecha
2023-01-11
Autores
Título de la revista
ISSN de la revista
Título del volumen
Editor
Resumen
(ES) Este Trabajo de Fin de Grado aborda la utilización de las canciones como activo
académico para mostrar la lengua inglesa en el aula de Educación Primaria. A lo largo del
trabajo se incorpora un estudio bibliográfico para legitimar y mostrar el significado y las
ventajas que presenta este activo en la experiencia educativa y de crecimiento. Por último, se
ha explicado una propuesta didáctica secuenciada en varias sesiones y partiendo de varias
caciones, elegidas por la edad, el nivel y las inclinaciones de los alumnos.
(EN) This Final Degree Project manages the utilization of melodies as an academic asset for showing the English language in the Primary Education study hall. All through the work, a bibliographic survey is incorporated to legitimize and show the significance and advantages presented by this asset in the educating and growing experience. At last, an educational proposition has been explained, sequenced in various meetings and in light of various melodies, chose by the age, level and inclinations of the understudies.
(EN) This Final Degree Project manages the utilization of melodies as an academic asset for showing the English language in the Primary Education study hall. All through the work, a bibliographic survey is incorporated to legitimize and show the significance and advantages presented by this asset in the educating and growing experience. At last, an educational proposition has been explained, sequenced in various meetings and in light of various melodies, chose by the age, level and inclinations of the understudies.