Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10953.1/23666
Title: | 21st Century Teaching with the Aid of Educational Apps: implementing present-day skills |
Authors: | Torres Medina, Rocío |
Dirección: | Bueno Amaro, Ana |
Departamento: | Universidad de Jaén. Filología Inglesa |
Abstract: | (ES)Este trabajo de Fin de Máster tiene como objetivo presentar una unidad didáctica fidedigna a través de la
implementación de aplicaciones educativas con una metodología ecléctica en el aula de inglés. En primer lugar, la
sección teórica estará dedicada a promover las habilidades para el aprendizaje del siglo 21, así como las aplicaciones
educativas tanto para la enseñanza como para el estudio. La segunda sección trata sobre la propuesta didáctica
relacionada con dirigir un negocio en el cuál los alumnos ponen en práctica las nuevas destrezas mencionadas
anteriormente. (EN)This master’s dissertation pursues the objective of providing a reliable teaching unit through the implementation of educational apps with an eclectic methodology in the English classroom. Firstly, the literature review section will be devoted to boost 21st century learning skills as well as educational apps as teaching and studying resources. The second section deals with a didactic proposal related to running a business in which students put into practice the new-age skills mentioned above. |
Issue Date: | 3-Jun-2024 |
Publisher: | Jaén: Universidad de Jaén |
Tipo de documento: | info:eu-repo/semantics/masterThesis |
Licencia de Acceso: | info:eu-repo/semantics/openAccess Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España |
Licencia de Acceso - URI: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Appears in Collections: | Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Torres Medina, Rocío_939287_assignsubmission_file_-20240603T102858Z-001.zip | 26,62 MB | Unknown | View/Open |
This item is protected by original copyright |
This item is licensed under a Creative Commons License