Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/19817
Title: Nuevas tendencias de IA aplicadas a videojuegos y simuladores
Authors: Camacho, López, Francisco Javier
Dirección: Ogayar Anguita, Carlos Javier
Departamento: Universidad de Jaén. Informática
Abstract: Desarrollo de taxonomía y clasificación de las distintas técnicas de Inteligencia Artificial utilizadas en la industria del desarrollo de videojuegos, complementado con el desarrollo de una librería de Inteligencia Artificial para Unity, denominada “LIA”, que contiene 4 técnicas diferentes preparadas para utilizarse en el desarrollo de pequeños y medianos videojuegos.
Development of taxonomy and classification of the different Artificial Intelligence techniques used in the videogame development industry, complemented with the development of an Artificial Intelligence library for Unity, called "LIA", which contains 4 different techniques ready to be used in the development of small and medium videogames.
Issue Date: 31-Aug-2022
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Tipo de documento: info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Licencia de Acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Grado en Ingeniería Informática (E.P.S. Jaén)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NUEVAS TENDENCIAS DE IA APLICADAS A VIDEOJUEGOS Y SIMULADORES - Memoria.pdf5,21 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright


Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.