Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://hdl.handle.net/10953.1/23648
Título: The role of debate in enhancing english language skills in the education setting.
Autoría: Calzado Calderón, Sergio Antonio
Dirección: López-Peláez Casellas, Milagros
Departamento: Universidad de Jaén. Filología Inglesa
Resumen: (EN)The present study investigates how academic debate can enhance students' language skills in English as a foreign language. A comparison is made with other European countries to assess how we can improve the Spanish education system in terms of English language teaching. Furthermore, a bibliographical review has been conducted on active methodologies that enhance student performance and learning. The results obtained from this research can inform English teachers and instructors of English-taught subjects on how to enhance fluency, vocabulary, grammar, and, ultimately, the four language skills: reading, speaking, writing, and listening.
Fecha de publicación: 3-jun-2024
Editorial: Jaén: Universidad de Jaén
Tipo de documento: info:eu-repo/semantics/masterThesis
Licencia de Acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Licencia de Acceso - URI: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Aparece en las colecciones: Máster Universitario en Online en English Studies (OMiES)/ Estudios Ingleses

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Calzado_Calderon_SergioAntonio_TFM.pdf632,7 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Este ítem está protegido por copyright original