Browsing by Author

Filtros

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


 
Orden
Showing results 1 to 16 of 16
Issue DateTitleAuthor(s)
2020-12-15BLOOM’S TAXONOMY AND ITS APPLICATION IN THE ENGLISHCLASSROOMLuque Agulló, Gloria; De La Torre García, Maria C.; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2021-02-09Chinese EFL learners’ acquisition of English past tensesLuque Agulló, Gloria; Chen, Jie; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2021-01-14CLIL IN EDUCATION: A LESSON PLANLuque Agulló, Gloria; Mascuñano Morales, Nazaret; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-10-16CLIL Methodology in Secondary education in Spain: a critical analysisLuque Agulló, Gloria; Galán-Peinado, Dámaris; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-05-23COOPERATIVE LEARNING AND GRAFFITI IN AN ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE CLASSROOM IN THE 4TH YEAR OF COMPULSORY SECONDARY EDUCATIONLuque Agulló, Gloria; Sánchez-López, Alejandro Jesús
2020-06-29English Teaching to People with Hearing Aids at High School LevelsLuque Agulló, Gloria; Ruiz Sánchez, Elena; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-03-16FLIPPING THE CLASSROOM: TEACHING PROPOSAL ON A HEALTHY LIFESTYLE UNIT.Luque Agulló, Gloria; Gallardo Santos, Marta; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-05-23Gamification as a tool to teach a foreign languageLuque Agulló, Gloria; Ruiz-Sánchez, Elena; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2021-04-15Multiple Intelligence in the Secondary Classroom: Adapting to Diverse IntelligencesLuque Agulló, Gloria; Moro Valderrama, Patricia; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2021-02-10Teaching Culture Through Songs: a Didactic ProposalLuque Agulló, Gloria; Jiménez García-Carriazo, Elena; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2021-02-10The Impact of CLIL on the oral competence at the end of C.S.E.Luque Agulló, Gloria; Bueno-Moreno, Fátima; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-05-18The Proper Path to Reach BilingualismLuque Agulló, Gloria; Manzano López, Alejandro; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-02-20The Role of Literature in the EFL Classroom: Welcome to HogwartsLuque Agulló, Gloria; Torres Casado, Natalia; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-03-23THE USE OF AUDIO-VISUAL MATERIALS IN THE EFL SECONDARY EDUCATIONLuque Agulló, Gloria; Mérida Flores, Beatriz; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-06-03THE USE OF L1 IN THE ENGLISH LANGUAGE CLASSROOMLuque Agulló, Gloria; CAMACHO MORENO, CAROLINA; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-05-31The Use of Literature in the Classroom: A cultural and literary/formal approach to The Handmaid’s Tale.Luque Agulló, Gloria; Rodríguez-Martín, Juncal; Universidad de Jaén. Filología Inglesa