Browsing by Author

Filtros

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


 
Orden
Showing results 740 to 759 of 1261< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2023-10-23MULTIPLE INTELLIGENCES IN THE CLIL CLASSROOM THROUGH MEANINGFUL LEARNING EXPERIENCESOrtega Cebreros, Ana María; Escudero Fernández, Mª Trinidad; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-04-07Multiple Intelligences in the English Classroom.Ortega Cebreros, Ana M; Merino - Rubia, Ana I; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2020-12-14MULTIPLE INTELLIGENCES INSIDE THE L2 –SECOND LANGUAGE TEACHING CONTEXTLUQUE AGULLÓ, GLORIA; MORAL RUBIO, TRINIDAD Mª; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2020-11-19Multiple Intelligences Theory applied to Natural Sciences. A CLIL proposal for the 5th year of Primary EducationCasas Pedrosa, Antonio V.; Juan-Sánchez, María D.; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2020-11-19MULTIPLE WAYS FOR CLILBarrios Espinosa, María E.; Casas Martínez, Carmen; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2020-11-18Music and foreign language acquisition: a CLIL proposalÁvila López, FRANCISCO J.; Bustelo Seglar, María; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2018-05-16Music as a communicative language: linguistic and artistic correlations between musical language, literary language and other ways of expressionZunino-Garrido, Cintia; Ariza-Alejo, Antomio-Manuel; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-08Musical Dramas to Improve English Speaking Skills in Spanish Secondary Education SchoolsDemetriou-Demetriou, Eroulla; González-Morales, Laura; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-06-07MUSICAS A RESOURCE FOR TEACHING NATURAL SCIENCE IN ENGLISHRubio Alcalá, Fernando David; González Luque, María del Mar; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-11-05MY CLASSROOM, MY UNIVERSE! HOW TO IMPROVE LEARNERS’ AUTONOMY THROUGH DEVELOPING PROJECT WORKSalaberri-Ramiro, Sagrario; Baquero-Figueredo, Pilar-Viviana; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-10-06Mythology in HamletDemetriou-Demetriou, Eroulla; García-Valero, Sandra; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2021-01-21Myths and legends as a cultural conveyance for teaching English: life storiesMéndez García, María C.; Cárdenas Moreno, Ana; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-07-04Narratividad textual y fílmica en Alice in Wonderland: obra original de Lewis Carroll y adaptación de Walt Disney.García-García, Luciano; González-González, Ángel; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2020-11-18Naturalistic intelligence development through cooperative learning methodology in CLIL lessonsMARTÍNEZ MARÍN, NATIVIDAD; Quirantes Morillas, Inmaculada; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-11-04NESTs and NNESTs: Is there are place for both in private educational organisations?Rascón-Moreno, Diego; Fitzell, Rebecca; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2021-10-25NEW TECHNOLOGIES: USING A BLOG TO TEACH ENGLISH IN PRIMARY EDUCATIONVeroz González, Mª Azahara; Márquez Pérez, Angela; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-07-14New trends in pronunciation teachingMéndez García, María del Carmen; Chudy, Anna; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2020-06-30NON-CONVENTIONAL ENGLISH TEACHING METHODSSÁNCHEZ CALLE, MARÍA P.; POZO CHICLANA, DAVID; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-03-29Noun Phrase Complexity at B1 Learner Writing: textbook analysis and a didactic unit proposal.Díez Bedmar, María Belén; Fargas-Justicia, Amelia; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-20NP POSTMODIFICATION IN B2 AND C1 ENGLISH LEARNER WRITINGDÍEZ BEDMAR, MARÍA BELÉN; GARCÍA BAÑOS, MARÍA; Universidad de Jaén. Filología Inglesa