Browsing by Author

Filtros

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


 
Orden
Showing results 511 to 530 of 1261< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2024-09-20Fostering excellence in bilingual education: a quality assurance framework for CLILPérez Cañado, María Luisa; Martínez-Pérez, Alicia; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-05-25FOSTERING INCLUSION IN CLIL: A DIDACTIC PROPOSAL FOR DYSLEXIC STUDENTSPérez Cañado, María Luisa; Flores-Carmona, Lorena; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016Fostering positive transfer and preventing interference in the teaching of English as a foreign languageBueno-González, Antonio; Guerrero-Simón, Raquel; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-10Fostering pre-modification and post-modification in EFL Spanish learners at B1 CEFR level. A didactic proposalDíez Bedmar, María Belén; Troyano Gómez, Estefanía; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016Fostering Values in the EFL Classroom by means of TV CartoonsZunino-Garrido, María-de-la-Cinta; Hidalgo-Alcalá, Francisca; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-03-22Frankenstein and Frankissstein: Looking at The Past to Understand the FutureZunino Garrido, Cinta; Torres Blázquez, Mª Trinidad; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-07-16Frankenstein: from the novel to the film and analysis of the different points of view. Music and actors.García-García, Luciano; Del-Moral-Pérez, Francisco-J.; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-03-17Free Conversation in English: a Practical and Methodological Approach to Free InteractionNieto García, Jesús M; Cubero Villar, Marta; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-09-18From bilingualism to total linguistic immersion and CLILLuque-Agulló, Gloria; Buendía-Campos, María del Carmen; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-07-27From children's books to children's films: cultural adaptationGarcía García, Luciano; Arboledas Merino, Marina; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2021-02-10FROM THE MINISTRY OF TRUTH TO THE FILTER BUBBLE: MANIPULATION OF DISCOURSE IN 1984 AND THE LOUDEST VOICEValverde Jiménez, Beatriz; Valverde González, Ana M.; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-05-25From water to life: a CLIL didactic proposal based on student-centered methodologies for the Natural Science areaOrtega Cebreros, Ana María; Carrasco Serrano, Alejandro; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-05-22El funcionamiento del AICLE en contextos monolingües: Un estudio comparativo entre España e ItaliaPerez-Cañado, Luisa; Molina-Martos, Concepción; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-06-03GAME-BASED LEARNING IN DISRUPTIVE CLASSROOMS TO PROMOTE EDUCATIONAL EQUITYAlcalde Peñalver, Elena; Marín Gálvez, Angharad; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2020-11-18#GameIsNotOver: Gamification applied to "Technology, Programming, and Robotics". A CLIL proposalCasas Pedrosa, Antonio Vicente; Ballesteros-Aceituno, Beatriz; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-11-10GAMES RECIPE KIT: (AN INTEGRATED SKILL APPROACH) FOR ENGLISH PRIMARY TEACHERSMadrid-Fernández, Daniel; Martín-Gascón, Elena; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2018-11-09Gamificación del aula para la enseñanza de una lengua extranjeraLópez-Toquero, María-José; Lendínez-Monzó, Fátima; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-06-07GAMIFICATION AND CLIL: LET’S PLAY!Hunt Gómez, Coral Ivy; Porras Segovia, María de los Ángeles; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2020-06-27Gamification and its implementation in the educational contextRáez Padilla, Juan; Palomares Blázquez, Pedro; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-06-03GAMIFICATION APPLIED TO FOREIGN LANGUAGE TEACHINGBellés Fortuño, Begoña; Gallego–Molina, Marta; Universidad de Jaén. Filología Inglesa