Skip navigation
CREA: Colección de Recursos Educativos Abiertos
español
English
français
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Cours
Help
Language
français
English
español
My TAUJA
Receive email
updates
Edit Profile
Browsing by
Author
Filtros
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Go!
Orden
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Update
Showing results 330 to 349 of 1261
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2022-04-07
Correspondence of the passive voice in English and Spanish: a corpus-based study
Rizo Rodriguez, Alfonso J
;
Rubia Santiago, José M
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2021-10-14
COVID-19’S IMPACT ON THE DIGITALISATION OF THE EDUCATION SYSTEM: THE APPLICATION OF MOBILE PHONES IN THE ENGLISH LANGUAGE CLASSROOM
Joyanes Ruiz, Lidia
;
Martos Gallardo, Andrea
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2018-05-22
Cómo afrontar la lectura de textos literarios en lengua inglesa en el aula de educación primaria.
García-Ramírez, Paola
;
Anguita-Romero, Juan
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-02-13
Cómo enseñar Inglés a niños con sospecha de Hiperactividad en Educación Infantil
López-Toquero, María-José
;
Palomo-Díaz, Marta
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2014-06-30
Creación y diseño de actividades para desarrollar la destreza de "speaking" para el 3º ciclo de primaria
López-Toquero, María-José
;
González-Muñoz, Guadalupe
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-06-13
Creación y pilotaje de materiales transversales e interdisciplinares en lengua inglesa para trabajar la civilización y el arte en época prerromana y romana: reflexiones sobre mi participación en un proyecto de innovación docente.
Méndez-García, Mª-Carmen
;
Ramos-Moreno, Laura
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-23
CREATING A POSITIVE EXPERIENCE WITH CLASSCRAFT AND THE LEARNING OF THE SUBJECT NATURAL SCIENCES IN THE CLASSROOM. A DIDACTIC PROPOSAL
Veroz González, Mª Azahara
;
Calvo España, Rosa María
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-06-09
Creating content and language integrated didactic sequence:J:b_e_t.0acept-of migration in cross-curricular and plurilingual teaching
Romanowski, Piotr
;
Kornas, Radostaw
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-07-21
Creating immersion conditions for learning in English education
Ortega-Cebreros, Ana-Mª
;
Tajuelo-Acebes, Irene
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-12-02
Creation and development of literary characters by Charles Dickens: A critical representation of Victorian society through fiction.
Olivares Merino, Julio Ángel
;
Arroyo Rubio, Jesús
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-03-22
Creation of descriptors for advanced levels of oral production.
Bueno González, Antonio
;
Trapero Cruz, Joaquín M
;
Arance Rusillo, Maria
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2021-10-07
CRITICAL DISCOURSE ANALYSIS AS A COMPANION TO TEACHING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE
Nieto García, Jesús Manuel
;
Chica Sabariego, Juan Antonio
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-07-27
El cuento como recurso didáctico para la enseñanza-aprendizaje del inglés en educación primaria
Zunido-Garrido, Cinta
;
Guerrero-Hernández, María
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-04-05
El cuento en la construcción de valores transversales
Ráez Padilla, Juan
;
Gutiérrez Izquierdo, Ana
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2014-06-27
La cultura y los estudios culturales en el aula
Olivares-Merino, Julio-Ángel
;
Buendía-Pallomino, María-Del-Mar
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-02-09
Cultural and literary context in the United States after The Great War: The case of the Great Gatsby
García-Ramírez, Paula
;
Costantea, Ioana-Maria
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-11-05
CULTURAL COMPONENTS IN EFL TEXTBOOKS FOR TEENAGERS: An analysis of the cultural content of Argentinean EFL textbooks for secondary education.
Roldán-Tapia, Antonio
;
FERNÁNDEZ, ÁNGELA-VANESA
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-06-03
Culture in EFL teaching: a study on the inclusion of cultural elements and interculturality in Spain
Méndez García, María Del Carmen
;
Cepeda Acosta, Helena
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-04-18
CULTURE IN FOREIGN LANGUAGE LEARNING: CHRISTMAS IS COMING! AN INTERCULTURAL PROJECT- BASED LEARNING PLANNING
María del Carmen Méndez García
;
Palomares-Padilla, Ana María
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-07-13
Curriculum Planning in the Teaching of English as a Foreing Language (TEFL): a Didactic Unit Proporsal.
Bueno-Gonzalez, Antonio
;
Sánchez-Moreno, Ángel
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa