Browsing by Author

Filtros

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


 
Orden
Showing results 203 to 222 of 1261< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020-06-06Bilingualism in Primary EducationZunino Garrido, Cinta; Gómez Romero, Isabel; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-07-03Bilingualism, Multilingualism and PlurilingualismDíez-Bedmar, María-Belén; Cruz-Molina, Irene; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-02-02Bilingualism: Psicolinguistic aspectsRoldán-Vendrell, Mercedes; Paulano-López, Noelia; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2018-05-21EL BILINGÜISMO EN EL ÁREA DE EDUCACIÓN FÍSICASánchez-Calle, Mª Pilar; ALBORNOZ-HIDALGO, JAVIER; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2020-06-10El Bilingüismo en la Educación Física: una Propuesta Docente para el Aula de PrimariaAlmazán Ruiz, Encarnación; Castellano Fernández, Sergio; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2021-02-09BLENDED LEARNING AT THE OFFICIAL LANGUAGE SCHOOLS: IMPACT ON LANGUAGE SKILLS, PERCEPTIONS AND EXPECTATIONSRáez Padilla, Juan; Navarro Garulo, Andrés; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-20Bless Me, Última: A Sociolinguistic Characterisation of Code- Switching.Zunino Garrido, Cinta; Yugueros Rodríguez, Sandra; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-05-24BLOGS AND VIDEOBLOGS IN THE ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE CLASSROOMLuque-Agulló, Gloria; Pareja-Ruiz, Carmen-Milagros; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2020-12-15BLOOM’S TAXONOMY AND ITS APPLICATION IN THE ENGLISHCLASSROOMLuque Agulló, Gloria; De La Torre García, Maria C.; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-06-17BOARD-GAMES IN COOPERATIVE LEARNING AS A TOOL TO DEVELOP MULTIPLE INTELLIGENCES IN THE EFL CLASSROOM.Román-Expósito, Maria-Teresa; Testaquadra, Daniela; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-10-08BOOKS ARE YOUR FRIENDS: ACTIVITIES FOR INTRODUCING LITERATURE IN THE CLASSROOMGarcía-Ramírez, Paula; Peinado-Montero, Miguel-Ángel; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2021-10-15BOOSTING MOTIVATION THROUGH PROJECT-BASED LEARNING IN THE EFL CLASSROOMGarcía Gámiz, Gerardo; Ortiz Díaz, Cristina; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2023-02Boosting self-love and self-confidence through poetry and digital content in the ESL classroomGarcía Gámiz, Gerardo; López Toledano, María Ángeles; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-12Boosting self-love and self-confidence through poetry and digital content in the ESL classroomGarcía Gámiz, Gerardo; López Toledano, María Ángeles; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-24Boosting speaking skills in EFL after the Covid-19 pandemic lockdown: A didactic proposalRascón Moreno, Diego; Martos-Gallardo, Andrea; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-11-08BREASTS OF GALL: THE ABSENCE OF THE MOTHER IN DYSTOPIAN FICTIONRáez-Padilla, Juan; Machado-Jiménez, Almudena; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2020-05EL BREXIT CON VISTA DESDE EL TURISMO ESPAÑOLMACHADO JIMENEZ, ALMUDENA; GÁLVEZ GÁMIZ, ROCÍO; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-04-18Bridging Languages, Opening Worlds: Promoting Interculturality in Language EducationMaría del Carmen Méndez García; Moustarih Bouanane, Awatif; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2020-12-03Bringing other cultures of the “inner” and “outer” circles into the EFL classroomRascón Moreno, Diego; Aguilar Muñoz, Miguel Á.; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016British VS American English: Teaching vocabulary differencesFuentes-Martínez, Raquel; Gijón-Sánchez, Macarena; Universidad de Jaén. Filología Inglesa