Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/8173
Title: LECTOESCRITURA CON IMÁGENES
Authors: Martínez-Martínez, Raquel
Dirección: Sánchez-Morillas, Carmen
Departamento: Universidad de Jaén. Filología Española
Abstract: El objetivo de este trabajo será planificar y ejecutar una unidad didáctica a la cual he denominado “miro y aprendo” basándonos en los diferentes apartados del TFG, el tema principal que vamos a trabajar será el aprendizaje de la lectoescritura comenzando por las vocales. Para la estructuración del trabajo he realizado los siguientes apartados en primer lugar, el índice, la introducción y la justificación seguidamente la metodología y metodología didáctica, objetivos del trabajo, marco teórico, programación de aula con sus actividades correspondientes, consideraciones finales, referencias bibliográficas y anexos con la detallada explicación de cada uno.
The objective of this work will be to plan and execute a didactic unit to which I have called "I look and I learn" based on the different sections of the TFG, the main topic we are going to work on will be the learning of literacy beginning with the vowels. For the structuring of the work I have made the following sections first, the index, the introduction and justification, then the methodology and didactic methodology, work objectives, theoretical framework, classroom programming with its corresponding activities, final considerations, bibliographical references and Annexes with the detailed explanation of each one.
Issue Date: 17-May-2018
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Tipo de documento: info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Licencia de Acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Grado en Educación Infantil (Jaén)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Martinez_Martinez_Raquel_TFG_Gradoeneducacioninfantil..pdf14,33 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is protected by original copyright


Items in TAUJA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.