Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10953.1/23373
Title: “FOOD AND HEALTH”: A DIDACTIC PROPOSAL THROUGH CLIL AND TBL
Authors: Sánchez Hellín, Isabel
Dirección: Fernández Costales, Alberto
Departamento: Universidad de Jaén. Filología Inglesa
Abstract: (ES)En este trabajo se presenta una propuesta didáctica para la asignatura de Ciencias de 3o de Educación Primaria, concretamente para el tema "Alimentación y Salud". Esta propuesta se basa en los enfoques AICLE y TBL simultáneamente, y consta de una primera parte teórica donde se desarrollan ambos enfoques, y una parte centrada en la propia unidad didáctica, con sus respectivos subapartados.
(EN)This paper presents a didactic proposal for the subject of Science in the 3rd year of Primary Education, specifically in the topic "Food and Health". This proposal is based on the CLIL and TBL approaches simultaneously, and consists of a first theoretical part developing both approaches, and a part focused on the didactic unit itself, with their respective subsections.
Issue Date: 15-May-2024
Publisher: Jaén: Universidad de Jaén
Tipo de documento: info:eu-repo/semantics/masterThesis
Licencia de Acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España
Licencia de Acceso - URI: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Appears in Collections:Máster Interuniversitario en Enseñanza Bilingüe y Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lenguas Extranjeras

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sánchez Hellin, Isabel_2025040_assignsubmission_file_SánchezHellín-MA Thesis.pdf14,13 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright