Skip navigation
CREA: Colección de Recursos Educativos Abiertos
español
English
français
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Cours
Help
Language
français
English
español
My TAUJA
Receive email
updates
Edit Profile
Browsing by
Author
Filtros
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Go!
Orden
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Update
Showing results 1 to 15 of 15
Issue Date
Title
Author(s)
2021-10-22
A SERVICE-LEARNING PROPOSAL WITHIN A CLIL CLASSROOM IN PRIMARY EDUCATION
Pérez Cañado, María Luisa
;
Caballero Aldunate, Irene
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-12-15
AICLE en la educación física primaria
Pérez Cañado, María Luisa
;
Milla Martínez, Juan Manuel
;
Universidad de Jaén. Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
2023-10-24
An Introductory Guide to CLIL
Pérez Cañado, María Luisa
;
Vázquez Pestonit, María Luisa
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-06-02
ATTENTION TO DIVERSITY IN BILINGUAL EDUCATION: STAKEHOLDER PERCEPTIONS IN A BILINGUAL REGION
Pérez Cañado, María Luisa
;
Ramón Ramos, Pablo
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2020-06-06
Content and Language Integrated Learning: Debunking some of the most common CLIL myths
Pérez Cañado, María Luisa
;
Beltrán Berrio, Nerea
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-05-15
Developing students ́ historical thinking on the Roman world: A CLIL project on the ancient city of Andelos.
Pérez Cañado, María Luisa
;
Cilveti Pérez, Julen
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2023-06-19
El Eneagrama de la personalidad aplicado a Educación Primaria: Trabajar a partir del Aprendizaje Cooperativo
Pérez Cañado, María Luisa
;
Vega Olmo, Manuela
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-20
Fostering excellence in bilingual education: a quality assurance framework for CLIL
Pérez Cañado, María Luisa
;
Martínez-Pérez, Alicia
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-05-25
FOSTERING INCLUSION IN CLIL: A DIDACTIC PROPOSAL FOR DYSLEXIC STUDENTS
Pérez Cañado, María Luisa
;
Flores-Carmona, Lorena
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-05-24
Revisiting English-Medium Instruction and bilingual education in Pakistan: Policy options from CLIL Research in Europe
Pérez Cañado, María Luisa
;
Iqbal, Asad
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-12-16
Teaching English through augmented reality
Pérez Cañado, María Luisa
;
Rodríguez Rodríguez, Carmen M.ª
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-24
Teaching English through pedagogical translanguaging in the Basque Country
Pérez Cañado, María Luisa
;
Pérez Calle, Oihane
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-04-08
Teaching Through CLIL and ELF: A Practical Proposal for Secondary Education
Pérez Cañado, María Luisa
;
García Santalla, María Ángeles
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-06-04
Teaching through CLIL and ELF: A Practical Proposal for Secondary Education
Pérez Cañado, María Luisa
;
García Santalla, María Ángeles
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-11-18
La utilización de la gamificación para la enseñanza de una segunda lengua
Pérez Cañado, María Luisa
;
Castro Martín, Mercedes
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa