Skip navigation
CREA: Colección de Recursos Educativos Abiertos
español
English
français
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Cours
Help
Language
français
English
español
My TAUJA
Receive email
updates
Edit Profile
Browsing by
Author
Filtros
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Go!
Orden
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Update
Showing results 1 to 16 of 16
Issue Date
Title
Author(s)
2017-07-04
A preliminary analysls of the cultural component in TEFL textbooks: The case of Living English 1 (1st year of NCSE)
Casas-Pedrosa, Antonio-Vicente
;
Moraga-Lorenzo, María-del-Pilar
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-05-26
A PRELIMINARY APPROACH TO THE USE OF SONGS IN THE SECONDARY EFL CLASSROOM
Casas-Pedrosa, Antonio-Vicente
;
Sánchez-Ruiz, Jesús-María
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-05-26
A PRELIMINARY OVERVIEW OF ENGLISH VOCABULARY LEARNING AND TEACHING. THE CASE OF IDIOMS AND COLLOCATIONS IN COMPULSORY SECONDARY EDUCATION IN ANDALUSIA
Casas-Pedrosa, Antonio-Vicente
;
Lendínez-Carrillo-de-Albornoz, Marta
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-11-08
CLIL AND ICT: fROM THEORY TO THE REALITY OF THE BILINGUAL CLASSROOM THROUGH GOOD PRACTICES
Casas-Pedrosa, Antonio-Vicente
;
García-Almagro, Juan-Manuel
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2014-09-01
Desarrollo de la competencia comunicativa en la clase de inglés de Educación Primaria
Casas-Pedrosa, Antonio-Vicente
;
Viedma-Gila, María-Teresa
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-06-21
English as a lingua franca, monolingualism and multilingualism: An overview of these concepts and a proposal for their introduction in the 2nd NCSE English classroom
Casas-Pedrosa, Antonio-Vicente
;
Yeste-Marco, Pilar-Isabel
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-07-04
La enseñanza del inglés en Educación Infantil: Propuesta de proyecto didáctico
Casas-Pedrosa, Antonio-Vicente
;
Ortega-Domingo, Amelia
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-05-18
La enseñanza del inglés en Educación Primaria: El caso de un alumno con Trastorno Específico del Lenguaje
Casas-Pedrosa, Antonio-Vicente
;
Meléndrez-Lorite, Fátima-Pilar
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016
King Arthur in the EFL classroom: the case of CSE in Andalusia
Casas-Pedrosa, Antonio-Vicente
;
Rascón-Barranco, Laura
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2019-10-09
LEARNING EFL IN CSE BY MEANS OF BOARD AND VIDEO GAMES
Casas-Pedrosa, Antonio-Vicente
;
Centeno-Contreras, Carlos
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-07-04
Learning English as a FL: A preliminary overview of the cognltive processes of Spanish native speakers
Casas-Pedrosa, Antonio-Vicente
;
Ruiz-Mansilla, Carmen
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-11-06
ON YOUR OWN WITH ENGLISH: FOLLOWING THE PATH OF SELF-STUDY
Casas-Pedrosa, Antonio-Vicente
;
Luna-Guerrero, Eva-María
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2014-06-27
Recursos para la enseñanza del inglés en Educación Primaria: Canciones y las TIC
Casas-Pedrosa, Antonio-Vicente
;
Martínez-Cano, Carolina
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-10-07
Reflexiones preliminares sobre la enseñanza del inglés en Educación Primaria. Propuesta de la unidad didáctica “Ingenious inventions”
Casas-Pedrosa, Antonio-Vicente
;
Sagra-Tornero, María-Teresa
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-06-14
Some Resources for Teaching English as a Foreing Language (TEFL) in the Third Year of Primary Education: A Lesson Plan Proporsal
Casas-Pedrosa, Antonio-Vicente
;
Martínez-Cano, Carolina
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-11-08
Teaching English to Immigrant Students in Spain: Changes, Challenges and Linguistic Politics.
Casas-Pedrosa, Antonio-Vicente
;
Carvajal-Tejada, Sandra
;
Universidad de Jaén. Filología Inglesa