Browsing by Author

Filtros

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


 
Orden
Showing results 841 to 860 of 1261< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2014-06-27Recursos para la enseñanza del inglés en Educación Primaria: Canciones y las TICCasas-Pedrosa, Antonio-Vicente; Martínez-Cano, Carolina; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-10-07Reflexiones preliminares sobre la enseñanza del inglés en Educación Primaria. Propuesta de la unidad didáctica “Ingenious inventions”Casas-Pedrosa, Antonio-Vicente; Sagra-Tornero, María-Teresa; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-11-04REFORMING LANGUAGE TEACHING AND LEARNING: STRATEGIC LEARNING AND ASSESSMENT THROUGH THE EUROPEAN LANGUAGE PORTFOLIOPearse-Hughes, Stephen; ESPAÑA-PÉREZ, CRISTINA; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2020-06-06RELATIVE SENTENCES IN TWO DIFFERENT LAGUAGES: ENGLISH AND SPANISHSALAZAR GARCÍA, VENTURA; SÁNCHEZ VICO, MARÍA DOLORES; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-20Relevance Theory and HumourDíaz Pérez, Xavier; Pichaco-Marchante, Carlos; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2020-01-08Religious Symbolism in The Chronicles of Narnia by C. S. LewisZunino-Garrido, Cinta; Mariscal-Bermejo, Carmen; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2021-10-22RESEARCH ON SECOND LANGUAGE LEARNING MOTIVATION IN PRIMARY EDUCATION STUDENTSMadrid Fernández, Daniel; Castillo Serrano, Elisa María; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-06-30RESEARCING INTO TASK-BASED TEACHING: A TRIP TO LONDONMéndez-García, María-Carmen; Alonso-Hernández, María-Ángeles; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-06-13Results of the implementation of a bilingual education programme in an Andalusian secondary schoolPérez-Cañado, María-Luisa; Ocaña-Escolar, Pablo; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2023-10-23REVIEWING THE ROLE OF THE FIRST LANGUAGES IN SCHOOLSDemitroff, A.; Carpizo González, Rocío; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2021-02-10REVISION OF RESEARCH ON MOTIVATION IN CLIL AND NON-CLIL CONTEXTS IN PRIMARY EDUCATIONMadrid Fernández, Daniel; García Montoya, Patricia; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2020-06-26Revisión Bibliográfica de Estereotipos de Género en los Cuentos de Hadas InfantilesGarcía García, Luciano; Ruiz Jiménez, María C.; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-05-24Revisiting English-Medium Instruction and bilingual education in Pakistan: Policy options from CLIL Research in EuropePérez Cañado, María Luisa; Iqbal, Asad; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-03-22Revisiting Otherness in Jane Eyre and Wide Sargasso Sea.Zunino Garrido, María C; Hombrado Pérez, María J; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-07-26Rewriting pathological passion: voices from beyond in Kate Bush's "Wuthering Heights"Olivares-Merino, Julio-Ángel; Ramírez-Sánchez, Cristina; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-12-16El Rugby y su incorporación a la Educación Primaria: una propuesta didáctica sobre el Rugby TagMéndez García, Mª del Carmen; Agudo Borrajo, Daniel; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-05-16Rupi Kaur’s Poetry as a Meaningful Resource to Teach English as a Second Language: The Intersection between Literature, Ethical Values and the Service-Learning Approach.Caballero Aceituno, Yolanda; Barea Palomo, Candela; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2021-10-15SABOR A MARERA: EXPLORANDO LA GASTRONOMÍA DE MOZAMBIQUE . La alimentación como uno de los pilares de la cultura localGarcía Ramírez, Paula; Bueno Castellano, Eva Cristina; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-04-07Samanta Schweblin: abrazar la tradición del cuento fantástico argentino para seguir progresandoSueza Espejo, María J; González-Carpio, María; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-05-24SCAFFOLDING STRATEGIES: AN ACTION RESEARCH STUDY ON THE EFFECT OF SCAFFOLDING IN READING AND STUDENT MOTIVATIONNavarro Pablo, Macarena; Revelo Criollo, Ana Belén; Universidad de Jaén. Filología Inglesa