Browsing by Author

Filtros

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


 
Orden
Showing results 723 to 742 of 1261< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020-11-18Mixed-ability CLIL classesRascón Moreno, Diego; Acosta Corone, Bertha; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-11-04Mobile Assisted Language Learning (MALL): Using Mobile Phones as an Innovative and Motivational Tool for ESL/EFL Teaching and LearningRascón-Moreno, Diego; Clarke, Joseph; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-06-10MODAL VERBS IN THE ELF CLASSROM: A LEARNER CORPUS-BASED STUDY AT B1 AND B2 CEFR LEVELS AND A DIDACTIC PROPOSALDÍEZ BEDMAR, MARÍA BELEN; MORA RUIZ, MÓNICA; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-12-07Modern Family. The translation of humor from an audiovisual resource in English into Spanish.Díaz Pérez, Xavier; Salas Granero, Noelia Mª; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2018-05-21Montessori Teaching Method analysis from an applied linguistics’ point of viewGarcía-Ruíz, Mª-Aurora; Alcántara-Ortega, Ana; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2021-02-10MOTIVATION AND COVID-19 IN SECONDARY EDUCATION AND BACHILLERATO: A CASE STUDYCruz Trapero, Joaquín M.; Fuentes López, Beatriz; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2015-11-04MOTIVATION IN MIXED-ABILITY CLASSROOMSMadrid-Fernández, Daniel; Garrido-Agudo, Elisa; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-10-17Motivation in Second Language LearningOrtega Cebreros, Ana María; Ruiz-Guevara, Juana María; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2016-11-09MOTIVATION IN THE PERFORMANCE OF SPEAKING SKILLSG, Paula; Cornejo-Carrera, María-Isabel; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2017-11-07MOTIVATIONAL USES OF READING TO IMPROVE FOREIGN LANGUAGE PERFORMANCE IN TEENAGERSDEMETRIOU-DEMETRIOU, EROULLA; VÁZQUEZ-LORENZO, MARÍA; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-09-10Multiethnic approaches to motherhood with the burdens of the past and the uncertainties of the futureGarcía Ramírez, Dra. Paula; De la Torre Franco, Iván; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2014-10-28Multilingual terminology: Spanish-English-ChineseRoldán-Vendrell, Mercedes; Deng, Yawen; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2021-04-15Multiple Intelligence in the Secondary Classroom: Adapting to Diverse IntelligencesLuque Agulló, Gloria; Moro Valderrama, Patricia; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2020-11-18MULTIPLE INTELLIGENCES AND ICT TOOLS (VIDEO GAMES/ 2D-3D SOFTWARES) FOR TEACHING CLIL TECHNICAL DRAWING.Vioque Rocha, Susana; Rico Clavellino, Gloria M.; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2024-05-15MULTIPLE INTELLIGENCES AND TBL IN CLIL SCENARIOS: AN IMPLEMENTATION PROPOSAL FOR NATURAL SCIENCE IN THE FIFTH GRADESan Isidro, Xabier; González Sánchez, Malena; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2023-12-20Multiple Intelligences in Bilingual Education Through CLIL: A Didactic ProposalPavón Vázquez, Víctor M.; Sanchez Anillo, Jean Carlo; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2023-12-20Multiple Intelligences in CLIL Contexts : a didactic proposal for 5th grade of Primary Education.Morilla García, Cristina; Casado Díaz, Patricia; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2023-10-23MULTIPLE INTELLIGENCES IN THE CLIL CLASSROOM THROUGH MEANINGFUL LEARNING EXPERIENCESOrtega Cebreros, Ana María; Escudero Fernández, Mª Trinidad; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2022-04-07Multiple Intelligences in the English Classroom.Ortega Cebreros, Ana M; Merino - Rubia, Ana I; Universidad de Jaén. Filología Inglesa
2020-12-14MULTIPLE INTELLIGENCES INSIDE THE L2 –SECOND LANGUAGE TEACHING CONTEXTLUQUE AGULLÓ, GLORIA; MORAL RUBIO, TRINIDAD Mª; Universidad de Jaén. Filología Inglesa